Konsultācijas par veselības aprūpes pakalpojumiem

Bezmaksas informatīvais tālrunis – 80001234

BEZMAKSAS INFORMATĪVĀ TĀLRUŅA DARBA LAIKI:
Pirmdienās, otrdienās, trešdienās, ceturtdienās un piektdienās no plkst. 8.30 – 17.00
Pirmssvētku dienās no plkst. 8.30 – 16.00

Zvanot pa bezmaksas informatīvo tālruni, iedzīvotājiem ir iespēja uzzināt:

  • kādus ārstnieciskos pakalpojumus apmaksā valsts;
  • kārtību, kādā var saņemt valsts apmaksātos ārstnieciskos pakalpojumus;
  • informāciju par pacienta iemaksām un no pacientu iemaksām atbrīvotajām kategorijām;
  • kā arī gūt atbildes uz citiem interesējošiem jautājumiem par veselības aprūpi.

Ģimenes ārstu konsultatīvais tālrunis – 66016001

Darba dienās no plkst.17.00 līdz 8.00, bet brīvdienās un svētku dienās – visu diennakti, ģimenes ārsti un ārstu palīgi sniedz medicīniskas konsultācijas iedzīvotājiem, kuriem nepieciešams medicīnisks padoms vienkāršu saslimšanu gadījumos. Ģimenes ārstu konsultatīvais tālrunis 66016001 ir Veselības ministrijas plānots un Nacionālā veselības dienesta organizēts medicīnisko padomu tālrunis, kura galvenais mērķis ir nodrošināt iedzīvotājiem iespējas ārpus ģimenes ārstu darba laika saņemt medicīniskas konsultācijas un izglītojošus padomus, kā rīkoties vienkāršu saslimšanu gadījumos, kuru risināšanai nav nepieciešama neatliekamā medicīniskā palīdzība. Ja esi nokļuvis situācijā, kad nepieciešama pieredzējuša mediķa konsultācija, zvani uz Ģimenes ārstu konsultatīvo tālruni 66016001.

Elektroniskai saziņai (elektroniskā sarakste) ar Ģimenes ārstu konsultatīvā tālruņa mediķiem Jūs varat izmantot:
E-pastu: medkonsultacija@gmail.com
Skype: medkonsultacija

Būtiski!

  • Zvanot uz Ģimenes ārstu konsultatīvo tālruni 66016001, medicīniskus padomus Latvijas iedzīvotājiem sniedz latviešu valodā, krievu valodā un angļu valodā.
  • Ģimenes ārstu konsultatīvais tālrunis 66016001 nav paaugstinātas maksas tālrunis. Zvanot no fiksētā tālruņa vai mobilā tālruņa, zvanītājs maksā atbilstoši sava operatora noteiktajiem tarifiem par zvaniem uz fiksēto Rīgas diapazona numuru. Lai noskaidrotu maksu par zvanu, zvanītājam jāvēršas pie sava operatora.
  • Zvanot uz Ģimenes ārstu konsultatīvo tālruni, vispirms tiek atskaņots paziņojums par tālruni un par to, ka saruna tiks ierakstīta. Pēc paziņojuma izskanēšanas zvanu pieņem pirmais brīvais mediķis. Ja zvanīšanas brīdī visi mediķi būs aizņemti, sarunu novirzīs gaidīšanas režīmā līdz kāds no mediķiem būs brīvs.
  • Zvanot uz Ģimenes ārstu konsultatīvo tālruni, zvanītājs var palikt anonīms. Lai nepieciešamības gadījumā varētu pārzvanīt (ja pārtrūkst saruna), mediķis lūgs informāciju par zvanītāju (vārdu, tālruņa numuru, atrašanās vietu).
  • Ģimenes ārstu konsultatīvā tālruņa mediķis sniegs medicīniskus padomus vienkāršu saslimšanu gadījumos, kad nav nepieciešama neatliekamā medicīniskā palīdzība. Var būt situācijas, kad bez ģimenes ārsta vai ārsta speciālista palīdzības zvanītāja problēmu nevar atrisināt, šādos gadījumos mediķis ieteiks pēc iespējas ātrāk doties pie ārsta vai arī pāradresēs zvanu neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestam, ja sūdzības par veselību būs tādas, kas apdraud veselību vai dzīvību.